.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات 24 اسفند انتخابي براي همه

هرچه به روزهاي پاياني تبليغات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مي‌رسيم شور و حال انتخابات بيشتر مي‌شود، هر كجا بروي، با هر كه صحبت كني و از هر چه صحبت كني به انتخابات و ‪ ۲۴‬اسفند امسال ختم مي‌شود.

هرچه به روزهاي پاياني تبليغات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مي‌رسيم شور و حال انتخابات بيشتر مي‌شود، هر كجا بروي، با هر كه صحبت كني و از هر چه صحبت كني به انتخابات و ‪ ۲۴‬اسفند امسال ختم مي‌شود.

تبليغات در تمامي ابعاد و همه اشكال به چشم مي‌خورد. هر كجا بروي نشاني از تبليغات و انتخابات هست.

پارچه نوشته، نصب پوستر، چاپ كارت ويزيت، تقويم، جاكليدي و خودكار دهها اقلام ديگر اقداماتي است‌براي شناساندن و آگاهي در مورد نامزدهاي‌انتخاباتي.

روزهاي پاياني سال است و در چند وقت اخير مناسبتهايي مختلفي از جمله دهه فجر، ايام محرم و صفر را پشت سر گذاشتيم، و اينك عيد نوروز و ربيع الاول در راهست ولي هر چه هست حديث انتخابات حديثي است كه نه زمان مي‌شناسد و نه مكان.

مردم دور هم جمع مي‌شوند و از هر دري صحبت مي‌كنند و گردهمايي و نشستها فقط با محوريت مهمترين خواسته مردمي "انتخابات" تشكيل مي‌شود.

چراغ سبز انجام تبليغات رسمي در سراسر كشور اعلام شده و تو مي‌تواني آزادانه در مورد خواسته‌ات و يا حزب و نامزد انتخاباتي‌مورد نظرت صحبت كني.

نمي‌دانم تو در انتخابات شركت مي‌كني يا نه ولي هر چه هست تو يك ايراني وطن پرستي هستي كه مي‌خواهي كشورت را، سرزمينت را، وطنت را آبادتر از هميشه ببيني و مهمتر از همه در آبادي آن سهيم باشي، براي سرنوشتت تصميم هاي تازه بگيري و حس كني كه وجود داري و موثري.

موقعيت شغلي و فرهنگي تو هر چه باشد حضور يا عدم حضورت در انتخابات تاثير گذار است.

شايد بگويي راي يك نفر تاثيري در پيروزي حزب و يا فرد نخواهد داشت ولي مي‌داني همين يك راي تو و امثال توست كه اگر در صندوقها ريخته نشود هيچ كس انتخاب نمي‌شود و يا اگر انتخاب شود انتخاب تو نخواهد بود و آن وقت است كه نبايد به خواسته‌ها و درخواست‌هاي واقعيت فكر كني.

تقويم روي ميزت را اگر ورق بزني تنها سه روز به روز برگزاري انتخابات باقي است، كاروان انتخابات با تمام توان در حركت است و تو كه شايد هنوزدر نخستين قدم آن مانده‌اي و تصميمي براي همنوايي و حركت با آن نداري، به خود آي.

اين كاروان گرچه به حضور من و تو نيازمند و با وجود ما پر رنگتر به حركت خود ادامه مي‌دهد اما اين را بدان نه منتظر من مي‌ماند و نه تو و آن وقت است كه تنها حسرت يك انتخاب آگاهانه به دلمان مانده است و بس.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.